50 de pacienți s-au plâns la CNAM pe calitatea serviciilor medicale
Mai mult de 31 de mii de apeluri au fost recepționate de la începutul acestui an la Serviciul Info al Companiei Naționale de Asigurări în Medicină. Față de prima jumătate a anului trecut, este o creștere cu aproape nouă mii de apeluri.
Potrivit CNAM, cele mai multe au vizat solicitarea de informaţii despre modalitatea de încadrare în sistemul de asigurare obligatorie de asistență medicală, programarea la servicii de înaltă performanță, verificarea listei de așteptare la operațiile de cataractă și de protezare a aparatului locomotor, schimbarea medicului de familie și a instituției medico-sanitare primare.
Alte aproape 50 de apeluri au avut caracter de reclamație. Plângerile se referă în mare parte la accesul şi calitatea serviciilor medicale acordate. În urma acestora, specialiștii Serviciului Info contactează persoanele responsabile de la instituțiile medicale şi farmaceutice contractate, pentru a soluționa problemele.
În anumite situații, beneficiarul este contactat ulterior, pentru a i se aduce la cunoștință modul în care a fost soluționată problema. Dacă unele necesită examinare la fața locului, intervin reprezentanții CNAM, inclusiv cei din teritoriu.
INTRĂ ȘI PE CANALUL DE TELEGRAM ZVON.MD, PENTRU A AFLA DESPRE NOILE PUBLICĂRI